Hendriks Housing gebruikt cookies om de website naar behoren te laten werken, om functies voor social media te bieden en om onze website te analyseren. Op onze website kun je ons Cookie en Privacybeleid vinden.

Woning verhuren in Assendelft

Woning verhuren in Assendelft?

Scroll voor meer

Assendelft woning verhuren

Wilt u uw woning in Assendelft verhuren? Hendrik Housing is dé verhuurmakelaar van Assendelft en expert in het verhuren en beheren van woningen in Assendelft.

Wij van Hendriks Housing verhuren elk type woning in Assendelft. Ons aanbod van woningen variëreert van eengezinswoningen, vrijstaande woningen, appartementen, losse kamers en studio's. Deze worden voor zowel lange als korte periodes verhuurt.

Hendriks Housing staat voor persoonlijk contact en het opbouwen van langdurige relaties. Dit doen wij met behulp van onze professionele aanpak, flexibiliteit en service. Zo gelden voor ons geen standaard kantoortijden. Bezichtigingen en andere afspraken kunnen ook ’s avonds én in het weekend ingepland worden. Perfect voor als u overdag werkt!

Besluit u om een woning is Assendelft te verhuren, ontzorgen wij u volledig. Wij komen graag bij u langs om de mogelijkheden met betrekking tot de verhuur en beheer van uw woning te bespreken in een vrijblijvend adviesgesprek. Naast dat u na het adviesgesprek de ins en outs van de verhuurmarkt kent, informeren wij u ook over wat u van ons als Hendriks Housing kan verwachten. Bij het gesprek is er vanzelfsprekend ook ruimte voor uw wensen en verwachtingen en weet u precies wat u te wachten staat.

 

Herken je jezelf hierin

Uw woning verhuren in
Assendelft?

Verhuren aan betrouwbare huurders voor de hoogst haalbare marktconforme huurprijs?

Uw woning verhuren en laten beheren zonder gedoe?

Verhuurservices in Assendelft

Waarom verhuren via Hendriks Housing?

 

✅ Persoonlijk contact staat voorop

✅ Wij stellen de huurovereenkomst voor u op

✅ Wij zorgen voor de financiële afhandeling

✅ Proactieve en flexibele aanpak

✅ Ook bezichtigingen in de avond mogelijk

 

VERHUUR DIRECT UW WONING

Wij vinden uw huurder!

Met behulp van ons marketingsysteem plaatsen wij uw woning op alle huurwoningen websites van Nederland én de belangrijke internationale expat websites. Hiernaast wordt uw woning op onze social media geplaatst en via de mail verstuurd naar al onze woning verhuur connecties.

Dit zorgt voor een groot bereik aan mensen die een verhuur woning zoeken. Met onze vele connecties beheersen wij de juiste netwerk expertises, die wij toepassen om voor u een huurder te vinden!

Hendriks Housing heeft veel relaties opgebouwd met internationale bedrijven uit de regio's Zaanstreek en Amsterdam, waarvoor veel expats naar Nederland komen. Uw woning wordt direct aan deze bedrijven, ziekenhuizen, expat organisaties en universiteiten aangeboden.

Expats zijn vaak betrouwbare huurders die door hun hoge inkomen in het hogere huursegment zitten. Expats zijn doorgaands tijdelijk in Nederland en zijn vaak op zoek naar gemeubileerde woningen. Uw woning in Assendelft verhuren aan een expat is hierdoor een ideale oplossing!

interieur

Welke stappen doorlopen we in het verhuurtraject?


Alles begint met een eerste kennismaking. Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek en om de woning te bekijken. Zo hebben wij een idee hoe de woning eruit ziet en hierin leggen wij graag alle stappen van het verhuurproces uit. Voor u is dit ook een geschikt moment om al uw vragen te stellen!

Voor ons is het van groot belang dat u op de hoogte bent van alle stappen tijdens het verhuurproces. Wij nemen al uw zorgen uit handen en daarbij vertellen wij u graag hoe wij te werk gaan. Ook zullen wij ons voorstel met betrekking tot de woning aan u toelichten.

Om de woningadvertentie op maat te maken mogen goede foto's niet ontbreken. Onze fotograaf komt op een geschikt moment langs bij de woning om prachtige foto's te maken. De foto's van de woning zijn de eerste indruk voor een huurder, erg belangrijk dus om de woning goed te fotograferen!

Een goede advertentie mag uiteraard ook niet ontbreken. De advertentie in combinatie met de foto's moet de potentiële nieuwe bewoners enthousiast maken. Ons verhuurteam stelt de advertentie op waarna in overleg met u nog eventuele toevoegingen of aanpassingen kunnen worden gedaan. 

Nu alles gereed staat kunnen we de woning op de markt brengen. Uiteraard doen we dit via de bekende verhuurplatformen, onze eigen website en tal van kleinere aanbieders. Daarnaast gebruiken we ook verschillende social media platformen en delen wij de woning in ons uitgebreide netwerk van andere makelaars en expatbureaus. Op deze wijze zorgen wij ervoor dat de woning bij exact de juiste kandidaten terechtkomt, 

Inmiddels hebben meerdere kandidaten zich aangemeld voor de woning. Wij bellen deze kandidaten voor een eerste telefonische kennismaking en het inplannen van de bezichtiging. Tijdens de bezichtigingen begeleiden wij de kandidaten individueel en zorgen wij voor de juiste informatie over de woning. Na de bezichtiging versturen wij alle kandidaten een mail met ''what to do for the next steps''. 

Nadat de bezichtigingen zijn geweest ontvangen wij de huurvoorstellen en de gevraagde documenten van de kandidaten. Wij vragen potentiële huurders ons uitgebreide (financiële) informatie te sturen. Daarnaast zetten wij onze eigen screeningtools in zodat we een goed compleet beeld hebben van de kandidaten. Wij beoordelen deze informatie en bespreken onze bevindingen uitgebreid met jou als verhuurder.

Gefeliciteerd we hebben een geschikte huurder gevonden! De champagne kan bijna ontkurkt worden, want de volgende stap is het opstellen van de huurovereenkomst. Wij hebben alle kennis in huis en zijn altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op dit gebied. Dan voorkomen we juridische misstappen, wel zo prettig. We stellen een passend huurcontract op en lopen er samen met jou doorheen, zodat je volledig op de hoogte bent van alles wat erin staat.

Nadat het contract door u en de nieuwe bewoner is ondertekend is het tijd voor de check-in en de sleuteloverdracht. Tijdens de check-in inspecteren we de woning en leggen we dit vast met foto's en maken we een check-in rapport op met onder andere de meterstanden. Na ontvangst van de huur en de borg kan de sleuteloverdracht plaatsvinden. Tijd voor (Hendriks Housing) champagne! 

Wij staan voor persoonlijk contact en langdurige relaties. Wij bieden ook administratief, financieel en technisch beheer aan. Kiest u voor deze optie dan zijn wij te aller tijde het aanspreekpunt voor de huurders, u wordt in dit proces volledig ontzorgt. Mocht u niet voor het beheer kiezen zijn wij uiteraard voor u ook altijd bereikbaar voor vragen en helpen wij u graag met het verhuren van andere woningen.

Wat vinden de klanten van ons?

Joseph, Da Costakade 17-1

Turned a long, stressful house hunting process into a enjoyable and quick one! They where able to attend a house viewing that I wasnt able to attend and sent me multiple amazing properties that matched my search description perfectly. We got the keys about a month after singing up! Thanks a lot guys!

Joseph, Da Costakade 17-1

Peter, Bos en Lommerplein

Top service! Super klantgericht, zeer goede communicatie, snel handelen, goeie prijs, gewoon top!

Peter, Bos en Lommerplein

Jordy, huurder Gillis van Ledenberchstraat

Goede makelaar, fijne service. Aanrader.

Jordy, huurder Gillis van Ledenberchstraat

Kimberly, huurder Oostkade

Super tevreden met hoe de huur procedure en communicatie verliep! Na een maand zoeken hadden mijn vriend en ik bij Hendriks Housing al binnen 10 dagen onze nieuwe woning gekregen. Wij konden voor geen betere makelaar vragen! Heel betrokken en betrouwbaar! Echt een aanrader voor iedereen die een fijne woning wil hebben zonder alle extra stress die bij zo een zoektocht erbij komt!

Kimberly, huurder Oostkade

Leon, huurder Grootscheepmakersstraat

Binnen 2 weken na bezichtiging mijn sleutels in ontvangst mogen nemen. Betrouwbaar & uiterst professioneel. Nu genieten van mijn heerlijke plekje!

Leon, huurder Grootscheepmakersstraat

Fabio, Gustav Mahlerplein

Niets anders dan lof voor Hendriks Housing. Ze hebben mij perfect begeleid bij de verhuur van mijn woning, hielden mij up-to-date m.b.t. alle ontwikkelingen, en hielden me betrokken bij het beslissingsproces. En dit alles in 2 weken tijd!

Fabio, Gustav Mahlerplein

Yvonne, De Kiel

Alles is prima verlopen! Het appartement was snel verhuurd. Prettige omgang met Hendriks Housing. Wij zijn heel tevreden over de gang van zaken.

Yvonne, De Kiel

Uw woning verhuren in Assendelft?
Wij bieden de volgende drie mogelijkheden aan


Verhuur

Ideaal voor

  • Huiseigenaren die zelf geen huurders willen zoeken.

Deze dienst 

  • Zorgt voor alle werkzaamheden m.b.t. het verhuren van uw woning(en).

Verhuur & beheer

Ideaal voor

  • Huiseigenaren die volledig ontzorgd willen worden .

Deze dienst 

  • Alle werkzaamheden m.b.t. de verhuur en  het beheer van uw woning(en). 

Beheer

Ideaal voor

  • Huiseigenaren die zelf al een huurder hebben gevonden.

Deze dienst 

  • Alle werkzaamheden m.b.t.  het beheer van uw woning(en). 

Hierbij zullen wij alle werkzaamheden voor u uit handen nemen tijdens het gehele verhuurproces. De werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • commerciële advisering over de verhuur van de woning
  • fotografie van de woonruimte
  • advertentie opmaken
  • presenteren en aanbieden van de woning op verschillende verhuur websites en aan ons netwerk
  • bezichtigingen inplannen en begeleiden
  • creditcheck van de kandidaten
  • huurovereenkomst opmaken
  • sleuteloverdracht en check-in

Uiteraard is alles bespreekbaar en is maatwerk ook mogelijk. 

Hierbij zullen wij alle werkzaamheden voor u uit handen nemen tijdens het gehele verhuur- en beheerproces. De werkzaamheden bestaan onder andere uit:

Verhuurproces

  • commerciële advisering over de verhuur van de woning
  • fotografie van de woonruimte
  • advertentie opmaken
  • presenteren en aanbieden van de woning op verschillende verhuur websites en aan ons netwerk
  • bezichtigingen inplannen en begeleiden
  • creditcheck van de kandidaten
  • huurovereenkomst opmaken
  • sleuteloverdracht en check-in

Beheerproces

  • aanleggen en bijhouden van een verhuuradministratie
  • factureren en incasseren van de huur
  • huurafrekening overmaken aan de verhuurder
  • doorvoeren van de jaarlijkse huurprijsindexering
  • beheren van de borgsom 
  • eerste aanspreekpunt voor de huurders bij vragen, klachten en storingen
  • bemiddeling bij vragen, klachten en storingen
  • verstrekken van onderhoud en reparatieopdrachten
  • inspectie van de woonruimte bij verhuurmutaties

Uiteraard is alles bespreekbaar en is maatwerk ook mogelijk.

Hierbij zullen wij alle werkzaamheden voor u uit handen nemen gedurende het beheerproces. Het beheerproces bestaat uit administratief, financieel en technisch beheer. De werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • aanleggen en bijhouden van een verhuuradministratie
  • factureren en incasseren van de huur
  • huurafrekening overmaken aan de verhuurder
  • doorvoeren van de jaarlijkse huurprijsindexering
  • beheren van de borgsom 
  • eerste aanspreekpunt voor de huurders bij vragen, klachten en storingen
  • bemiddeling bij vragen, klachten en storingen
  • verstrekken van onderhoud en reparatieopdrachten
  • inspectie van de woonruimte bij verhuurmutaties

Uiteraard is alles bespreekbaar en is maatwerk ook mogelijk. 

Wilt u een vrijblijvende kennismaking inplannen?

Vul onderstaand formulier in 
en wij nemen contact met u op!

Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

recaptcha
reCAPTCHA
PrivacyTerms