Uw woning verhuren zonder gedoe?
Heeft u een tweede woning of meerdere beleggingspanden, gaat u samenwonen of tijdelijk naar het buitenland? Heeft u geen tijd om alle vragen van huurders te beantwoorden? Of om het onderhoud te verzorgen?
Dan bent u op zoek naar Hendriks Housing. Want wij zijn dé specialist in Groot-Amsterdam voor het huren, verhuren en beheren van woningen. Wij nemen graag het werk en de zorgen bij u uit handen!
- Uw partner in het gehele verhuurtraject
- Zorgvuldig vastgoedbeheer
- Geen 9 tot 5 mentaliteit en altijd bereikbaar
- Uw woning binnen 2 weken verhuurd
- Een gemiddelde beoordeling van 5 sterren op Google
- No cure no pay
Klinkt dit herkenbaar?
Uw woning verhuren in
Groot-Amsterdam?
Verhuren aan betrouwbare huurders voor de hoogst haalbare marktconforme huurprijs?
Uw woning verhuren en laten beheren zonder gedoe?
Dan is ons verhuurproces iets voor u!
Als eigenaar bent u opzoek naar een betrouwbare huurder, voor de hoogst haalbare marktconforme huurprijs en tegen een gunstig tarief. Wij zijn uw partner in het gehele verhuur- en beheerproces en zullen alles wat hierbij komt kijken voor u regelen.
Zo zorgen wij ervoor dat u in het gehele proces ontzorgd wordt en nemen wij alle werkzaamheden uit handen. Uiteraard houden wij u op de hoogte tijdens het gehele proces.
Wij komen graag bij u langs en voorzien u in ons gesprek van gratis advies over de mogelijkheden voor het verhuren en beheren van uw woning. Uiteraard kunt u tijdens dit gesprek uw wensen, behoeften en voorkeuren aangeven zodat u precies weet wat u te wachten staat.
Waarom is Hendriks Housing de juiste verhuurmakelaar?
Hendriks Housing staat voor een persoonlijke aanpak en het opbouwen van een langdurige relatie. Met onze proactieve houding, flexibele werkwijze en onze persoonlijke aanpak zorgen wij voor een eersteklas service! Zo hanteren wij geen standaard kantoortijden met als streven om uw woning binnen twee weken te verhuren. Wij staan voor een verhuurproces zonder gedoe!
Uw woning verhuren aan een betrouwbare huurder voor de beste marktconforme prijs, dat is waar wij voor gaan. Ons frisse team met kennis van de woningmarkt staat zes dagen per week voor u klaar.
Hendriks Housing maakt het verschil doordat wij een fris en gedreven team zijn. U als verhuurder staat op de eerste plaats en uw zorgen uit handen nemen dat is wat wij doen. Wilt u meer weten over een verhuurproces zonder gedoe? Plan dan nu een vrijblijvende kennismaking in!
Hoe ziet het verhuurproces eruit?
Alles begint met een eerste kennismaking. Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek en om de woning te bekijken. Zo hebben wij een idee hoe de woning eruit ziet en hierin leggen wij graag alle stappen van het verhuurproces uit. Voor u is dit ook een geschikt moment om al uw vragen te stellen!
Voor ons is het van groot belang dat u op de hoogte bent van alle stappen tijdens het verhuurproces. Wij nemen al uw zorgen uit handen en daarbij vertellen wij u graag hoe wij te werk gaan. Ook zullen wij ons voorstel met betrekking tot de woning aan u toelichten.
Om de woningadvertentie op maat te maken mogen goede foto's niet ontbreken. Onze fotograaf komt op een geschikt moment langs bij de woning om prachtige foto's te maken. De foto's van de woning zijn de eerste indruk voor een huurder, erg belangrijk dus om de woning goed te fotograferen!
Een goede advertentie mag uiteraard ook niet ontbreken. De advertentie in combinatie met de foto's moet de potentiële nieuwe bewoners enthousiast maken. Ons verhuurteam stelt de advertentie op waarna in overleg met u nog eventuele toevoegingen of aanpassingen kunnen worden gedaan.
Nu alles gereed staat kunnen we de woning op de markt brengen. Uiteraard doen we dit via de bekende verhuurplatformen, onze eigen website en tal van kleinere aanbieders. Daarnaast gebruiken we ook verschillende social media platformen en delen wij de woning in ons uitgebreide netwerk van andere makelaars en expatbureaus. Op deze wijze zorgen wij ervoor dat de woning bij exact de juiste kandidaten terechtkomt,
Inmiddels hebben meerdere kandidaten zich aangemeld voor de woning. Wij bellen deze kandidaten voor een eerste telefonische kennismaking en het inplannen van de bezichtiging. Tijdens de bezichtigingen begeleiden wij de kandidaten individueel en zorgen wij voor de juiste informatie over de woning. Na de bezichtiging versturen wij alle kandidaten een mail met ''what to do for the next steps''.
Nadat de bezichtigingen zijn geweest ontvangen wij de huurvoorstellen en de gevraagde documenten van de kandidaten. Wij vragen potentiële huurders ons uitgebreide (financiële) informatie te sturen. Daarnaast zetten wij onze eigen screeningtools in zodat we een goed compleet beeld hebben van de kandidaten. Wij beoordelen deze informatie en bespreken onze bevindingen uitgebreid met jou als verhuurder.
Nu wij een mooie match hebben gevonden tussen uw woning en de nieuwe bewoner kunnen wij het huurcontract gaan opstellen. Wij zijn op de hoogte van de ins en outs en de laatste ontwikkelingen op het gebied van huurrecht. Wij zullen de juiste contractvorm in concept opstellen, welke wij gezamelijk met u zullen doorlopen om alles stapsgewijs uit te leggen. Daarna delen wij deze met de nieuwe bewoner om vervolgens tot (digitale) ondertekening over te gaan.
Nadat het contract door u en de nieuwe bewoner is ondertekend is het tijd voor de check-in en de sleuteloverdracht. Tijdens de check-in inspecteren we de woning en leggen we dit vast met foto's en maken we een check-in rapport op met onder andere de meterstanden. Na ontvangst van de huur en de borg kan de sleuteloverdracht plaatsvinden. Tijd voor (Hendriks Housing) champagne!
Wij staan voor persoonlijk contact en langdurige relaties. Wij bieden ook administratief, financieel en technisch beheer aan. Kiest u voor deze optie dan zijn wij te aller tijde het aanspreekpunt voor de huurders, u wordt in dit proces volledig ontzorgt. Mocht u niet voor het beheer kiezen zijn wij uiteraard voor u ook altijd bereikbaar voor vragen en helpen wij u graag met het verhuren van andere woningen.
Wat vinden de klanten van ons?
Uw woning verhuren?
Wij bieden de volgende mogelijkheden aan:
Verhuur
Ideaal voor
- Huiseigenaren die zelf geen huurders willen zoeken.
Deze dienst
- Zorgt voor alle werkzaamheden m.b.t. het verhuren van uw woning(en).
Verhuur & beheer
Ideaal voor
- Huiseigenaren die volledig ontzorgd willen worden .
Deze dienst
- Alle werkzaamheden m.b.t. de verhuur en het beheer van uw woning(en).
Beheer
Ideaal voor
- Huiseigenaren die zelf al een huurder hebben gevonden.
Deze dienst
- Alle werkzaamheden m.b.t. het beheer van uw woning(en).
Hierbij zullen wij alle werkzaamheden voor u uit handen nemen tijdens het gehele verhuurproces. De werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- commerciële advisering over de verhuur van de woning
- fotografie van de woonruimte
- advertentie opmaken
- presenteren en aanbieden van de woning op verschillende verhuur websites en aan ons netwerk
- bezichtigingen inplannen en begeleiden
- creditcheck van de kandidaten
- huurovereenkomst opmaken
- sleuteloverdracht en check-in
Uiteraard is alles bespreekbaar en is maatwerk ook mogelijk.
Hierbij zullen wij alle werkzaamheden voor u uit handen nemen tijdens het gehele verhuur- en beheerproces. De werkzaamheden bestaan onder andere uit:
Verhuurproces
- commerciële advisering over de verhuur van de woning
- fotografie van de woonruimte
- advertentie opmaken
- presenteren en aanbieden van de woning op verschillende verhuur websites en aan ons netwerk
- bezichtigingen inplannen en begeleiden
- creditcheck van de kandidaten
- huurovereenkomst opmaken
- sleuteloverdracht en check-in
Beheerproces
- aanleggen en bijhouden van een verhuuradministratie
- factureren en incasseren van de huur
- huurafrekening overmaken aan de verhuurder
- doorvoeren van de jaarlijkse huurprijsindexering
- beheren van de borgsom
- eerste aanspreekpunt voor de huurders bij vragen, klachten en storingen
- bemiddeling bij vragen, klachten en storingen
- verstrekken van onderhoud en reparatieopdrachten
- inspectie van de woonruimte bij verhuurmutaties
Uiteraard is alles bespreekbaar en is maatwerk ook mogelijk.
Hierbij zullen wij alle werkzaamheden voor u uit handen nemen gedurende het beheerproces. Het beheerproces bestaat uit administratief, financieel en technisch beheer. De werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- aanleggen en bijhouden van een verhuuradministratie
- factureren en incasseren van de huur
- huurafrekening overmaken aan de verhuurder
- doorvoeren van de jaarlijkse huurprijsindexering
- beheren van de borgsom
- eerste aanspreekpunt voor de huurders bij vragen, klachten en storingen
- bemiddeling bij vragen, klachten en storingen
- verstrekken van onderhoud en reparatieopdrachten
- inspectie van de woonruimte bij verhuurmutaties
Uiteraard is alles bespreekbaar en is maatwerk ook mogelijk.